Cim

Cim
Benim bu deli gönlüme şehadet gerek..
Puan vermedi·583 syf.·
2026 2. kitabı
Selamün aleyküm. Gereksiz bir kitap olduğu belliydi ve bunu göze alarak başlamıştım. İslam düşmanı bir siyonist kitabı tamamen. Okuduğuma pişman değilim; oldukça akıcı bir kitap zaten. Ama tavsiye etmem. Okumanıza gerek olduğunu düşünmüyorum. Garip olan, tüm karakterlerin zalim ve sapık olarak sunulması. Bir çok yeri atlamak zorunda kaldım. Müslümanları tamamen kadın düşkünü, sapık olarak ele almışlar. Ancak görüşlerini destekleyen hiçbir delilleri yok (olmayan bir şeyi delillendiremezler zaten ). Tamamen nefret kusulmuş. Şahsen, İslam düşmanı bir kitap dahi olsa daha ahlaklı ve delilli bir şekilde ilerlenilmesini beklerdim. Böyle olmayışı seviyelerini göstermiş oldu. Garibime giden diğer bir husus ise övdüğü kâfirlerin dahi cani oluşları. Yazarın tam olarak nasıl bir siyasi görüşe sahip olduğunu bir türlü anlayamadım. Bazı yerlerde şeriatı kötüleyip demokrasiyi överken, bazı yerlerde şeriatı övüp demokrasiyi kötülüyor. İslam olmayan bir zihin ve hayat böyle oluyor demek ki. Selametle..
2040 Amerika İslam CumhuriyetiRobert Ferrigno · Koridor Yayıncılık · 200633 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Buhârî ve Müslim, Rasûlullah sallallahu aleyhi ve sellem in şöyle buyurduğunu rivayet eder: "Sizden öncekilerin yolunu karış karış izleyeceksiniz, onlar bir kelerin deliğine girseler siz de gireceksiniz." "Ey Allah'ın Rasûlü, bizden öncekiler yahudiler ve hıristiyanlar mıdır?" dediler. "Başka kim olabilir!" buyurdu.
Sayfa 105
Toplanın ümmett share.google/b9jrvNyIX7sBRgYjS Ben %50 Hz. Osman çıktım. Onun kadar sabırlı ve yumuşak huylu değilim bence ama.. (Cevapları paylaşırsanız sevinirim :))
..Yüreğimde kor bir sevda yanar durur derdi ile İman elde ateş gibi sızlar durur yüreğimde..
...Yüreğim dünyayı taşır sonsuza Zindan duvarları okşar başımı Hicret yolların da çıplak ayakla Düşerler düşüme çöller yol olur...