Aksâ bir aydır kapalı. Ve biz Müslümanlar bunu Hürmüz’ün kapatılması kadar gündem etmiyoruz.
Mescidimiz kapalı Müslümanlar !
İlk kıblemiz kapalı !
Nebîlerin namazgâhında bir aydır namaz yok, kıyâm yok, secde yok.
«Allah’ın mescidlerinde O’nun adının anılmasına engel olan ve onların harâb olması için çalışanlardan daha zâlim kim vardır?» Bakara: 114
«Hâlbuki böyleleri o mescidlere (eğer girerlerse) ancak korka korka girebilmelidirler..»
Bir aydır Mescidimize yapılan bu zulüm bizim akîdemize, mukaddesâtımıza ve kimliğimize bir tehdittir. Bu umursamazlık, bu hissizlik bile Allah’ın Dîninin ve Mukaddesâtının Müslümanlar indinde ne kadar değeri kaldığını gösteriyor.. Dünyâ şehvetleri içinde küf tutmuşuz.
Allah’ım.. Sana dayandık yâ Rabbi.. Bu dîni savunacak adam kalmadı yâ Rabbi. Şikâyetimiz Sana yâ Rabbi..
*alıntı*