Nereye gidersem gideyim, nereye saklanırsam saklanayım, ne kadar yalnız kalırsam kalayım bu duygudan kurtulamayacağımı biliyordum. Boş bir asansör, tek kişilik bir yatak ya da ıssız bir ada... Fark etmeyecekti. Nerede olursam olayım, kendimi bir fazlalık gibi hissedecektim. Eldivenli ellerime bakıyordum. Parmaklarım fazlaydı. Ayaklarıma bakıyordum, onlar da fazlaydı. Fazla yer kaplıyordum. Gözlerim fazlaydı. Görmemem gereken ne varsa görmüştüm, görüyordum, görecektim. Gözlerimi kapadım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölüm niye bir 'üzüntü' konusu olsun ki? Birisinin ölümüne sevinilemez mi? Ne bir "vah vah" ne de bir "oh olsun"... Ya da kendi ölümüne sevinemez mi insan? Mutlu bir intihar olamaz mı?