Yazar bana çok tanıdık geldi özellikle şu pandemi döneminde. "İnsanlık çok suç işledi bu yüzden doğa, insanlıktan intikamını alıyor bu virüs sayesinde..." tarzı cümleler kuran insanları çok gördük başlarda. Yazar da dindar bir gazeteci olarak bu insanlardan biri gibi hissettirdi kitap boyunca.
Tamam; insanlık masum değil ama hastalıkları tamamen insanın hatalarının bir sonucu olarak görüp, tarihte yaşanan birçok olayı da bu hastalıklara bağlamak ne kadar mantıklı ve bilimsel ?
Kısaca yazarın nasıl görüşlere sahip olduğunu bilerek okumak lazım. Güzel bölümler de vardı ama ben daha önceden bilseydim okumazdım .
Kendiniz söyleyin, şiirleriniz iyi mi?
-Korkunçlar! -dedi birden İvan cesaret ve açık yüreklilikle.
-Bir daha yazmayın! -diye yalvarırcasına rica etti gelen.
-Söz veriyorum ve yemin ediyorum!