Çirkin şansı diye bir şey yokmuş arkadaşlarım.
Geldim, gördüm. Kazadan sonra beni ilk gördüğünde ağlamamak için kendini zor tutan yakınlarımın yüzünde çirkinliğin ne demek olduğunu görüyorum ve çok şaşırıyorum. Sadece artık güzel değilim bunun için yas mı tutalım 🤣😂 Görselliğin önemi beni şok ediyor. Neyse ki bununla hayatımı idame ettirmiyordum. 🫂
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Victor Hugo.... 🍂🍁
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Şiir
çirkin ve mutsuzum
Güzel çirkinliklerle, çirkin güzellikleri Değerlendiremeyen saraylar kuruluyor. Değerlileri satıp tüm değersizlikleri Pazara sürmek için pazarlar kuruluyor. Özdemir Asaf
1000Kitap
Soğumak...
Özdemir Asaf, soğumak kelimesini şöyle anlatmış. - Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi; Şimdi, güzelliklerin bile çirkin...
Hayata Dair