_herneysene

Yirmi yaşında olmadığımız halde bizler de mutlu olduğumuz anları gözden geçirsek, bütün kainatın karşısında titrediği şu kelimeye ulaşmaz mıyız? "Hiç!"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

_herneysene

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
Beğendi
·
22 günde okudu
·
2020 2. kitabı
José Saramago
7.6/10 · 15,4bin okunma
Bütün olmak parça olmaktır; gerçek yolculuk geri dönüştür.
"Yalnızca kendi inisiyatifinizle mi?" dedi Oiie. "Bu, tanıdığım tek inisiyatiftir." dedi Shevek
Acı çeken şey benlik;benliğin ise yok olduğu bir yer var. Nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum. Ama gerçekliğin, acının gerçekliğini acı olmadığına inanıyorum. Eğer içinden geçebilirsen. Eğer sonuna kadar ona dayanabilirsen...