“Hayat bir katakulliden ibarettir.” “Hayat dediğin başka nedir zaten? Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.”
Her şey yaşamamız için olmalıdır!
Sen kafanın içindeki yokluğa okadar saplanmışsın ki, derhal uğruna can feda edecek bir şey arayarak ikinci bir yokla kalmak istiyorsun…