aynur

aynur
@clementineo
disgustingly educated olmak… var bi hayalimiz
9/10
·148 syf.··
2025 4. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 22 Eylül 2025 00:00
en sevdiğim kitaplar arasına girdi. okurken huzur verdi , güvende hissettirdi. tam olarak böyle bir kitap okumaya ihtiyacım vardı, çok beğendim. dünyaya olan bakış açımı etkiledi açıkçası, çok iyi geldi bana bu kitap
SiddharthaHermann Hesse · Can Yayınları · 202447,1bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
6/10
·208 syf.··
2025 3. kitabı
·
25 günde okudu
·
Okunma: 08 Eylül 2025 13:33
1 öykü hariç hepsini çok beğendim. merak uyandırıcı, akıcı ve yer yer düşündürücüydü. ben sürekli okuyamadığım için uzun sürdü bitirmem ama birkaç günde bitirilebilirdi bence
Beyaz GecelerFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024102,4bin okunma
8/10
·272 syf.··
2025 2. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 14 Ağustos 2025 00:00
kitapta en beğendiğim kısımlar karakterlerin içinden düşündükleri şeylerin çok güzel ve gerçekçi bir biçimde aktarılmasıydı, örneğin akıllarından geçen bazı şeyleri kendilerine bile itiraf edememeleri , dürüst olamamaları. bir de tabi ki kitaba adını veren içimizdeki şeytan konusu.. gerçekten üzerine düsündüren bir roman.bir de hem macide de hem ömerde kendimden parçalar buldum, bu bazen beni mutlu etti bazen de kendimi eleştirmeme sebep oldu çünkü birini kendine benzettigin zaman ona karşı söylenen şeyleri de üstüne alıyorsun, en azından ben öyleyim. ayrıca kitapta bir sürü cümlenin altını çizdim, paylaşacak bir sürü alıntım oldu. kitabın sonunda boş sayfaya bakıp bir süre düsündüm, etkilendim, bence çarpıcı bir sondu
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · İş Bankası Kültür Yayınları · 2024209,2bin okunma
7/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
·
166 günde okudu
·
Okunma: 29 Temmuz 2025 00:00
Eskiden çok kitap okurdum fakat bir süre sonra okumayı bıraktım daha sonra bundan rahatsız olduğum için tekrar bu kitapla okumaya başlamak istedim, çok uzun sürdü bitirmem çünkü hem okumaya alışkın değildim hem de kitap yer yer sıkıcılaştı. Ama sıkıcı olmayan yerleri de gerçekten çok akıcı ve heyecanlıydı. Merakla okudum sürükleyiciydi o kısımlar. Ayrıca karakterlerin düşüncelerinin ve hareketlerinin zamanla değişmesigibi insani duygular ve davranışları çok iyi yansıttıgını düşünüyorum, filmini de izleyeceğim, kafamda canlandırdıgım kitabi ve arasındaki farkları merak ediyorum. umarim bundan sonra kitap okuma alışkanlığımı geri kazanırım.
Gurur ve ÖnyargıJane Austen · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202598bin okunma