Kitap için mükemmel diyemem, konusu da birçok okur tarafından defalarca yazılmış. Kitap çerezlik, akıcı ve bir günde bitirilen cinsten. Kitabın bende bıraktığı en güzel izlenim ise, küçük bir çocuğun annesinin davranışlarından dolayı annesinden nefret etmesine ve annesinin kendisine çok kötü davranmasına rağmen, en sonunda yine anne sevgisine muhtaç olduğunu, annesinin kendisine karşı en küçük bir gülüşünde çok mutlu olduğunu yani bir çocuğun zihniyetinde ve yetişmesinde anne sevgisinin herşeyden önce geldiğini anlatmış olmasıdır..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Armstrong derki; Mustafa Kemal Atatürk, mevsim dışı doğmuş bir insan, bir çağın ötesinde yaşayan, bozkırların Tatarlarına ani bir dönüş, ilkel canlılıkta donatılmış bir varlıktı. Askeri dehası ve gem vurulamaz iradesi ile, vahşi süvari ordusunun başında dört nala, krallıkları fetheden bir Cengiz Han veya Timurlenk olabilirdi. Ama o, küçük bir ülke çapına indirgenmiş olan ölmüş bir İmparatorluğun varisiydi. Talihin verdiği imkanlarla yetinmek ve kendini geri bırakılmış bir halkın eğitimine adamak zorunda kaldı. Emredici beyne sahip bu insan, Çankaya'da küçük bir köy evinde yaşadı ve silahı sadece elindeki tebeşir ile karatahtadan ibaretti..