Birçok kişi olamayacağı şeyi olmaya çalışarak ve olabileceği şeyi ihmal ederek hayatını heba ediyor. Bu yüzden bir insanın zihninde öncelikle ne olabileceği ve ne olamayacağı, sınırları ve olanakları konusunda bir imge olması gerekir.
Şimdi kendime bir kez daha sordum şu soruyu: Âşık mıyım ona? Tabii yine cevap vermeye cesaret edemedim. Yani daha doğrusu, belkide yüzüncü kez, kendime ondan nefret ettiğimi söyledim.