Genelde hep kötü şeyler anlatılırken ya uzaktan anlatan ya olayı yaşayan olur ya kitaplarda, sanırım tam tersine çok uzun zamandır denk gelmediğimden beni çok etkiledi. Dili, kurgusu akıcı ve ilginç. Baştan ısınmazsanız bilemem tabi ama devam ettikçe insanın okuyasını getiren bir roman, sıra filminde.
Herhangi bir şeyi sınırlandırmak çok güçtür. Dünyayı, yaşamı sınırlandıramayız. İyi kabul ettiğimiz, tatlı, güzel dediğimiz birçok davranışta, duyguda yabanlık vardır. Örneğin tutkuda; müzikte. Seçme hakkın vardı oğlum. Ve sen bu hakkı kullandın.