'O halde bir şeyi unutmak istemek,UNUTMAYA NİYET ETMEK, unutmanın iyi bir yolu değildi.Hatta insanın unutmaya niyet ettiği şey aklına daha çok takılıyordu. '
'Görücü usulü evlilikte zor olan şey,kadının hiç tanımadığı biriyle evlenmesi değil, hiç tanımadığı birini sevmek zorunda olmasıdır,derler...Ama aslında bir kızın hiç tanımadığı biriyle evlenebilmesi daha kolay olmalı,çünkü tanıdıkça inanın erkekleri sevmek daha da zorlaşıyor.'