📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bu kitap benim için çok çok kıymetli daha 15-16 yaşlarında okuduğum ama okurken beni çok olgunlaştıran bir kitaptı bir kez de anne olduktan sonra okumak istedim ve son okuduğum da hikayeyi kurguyu bilmeme rağmen anne iç güdüsü ile tüylerimi diken diken eden hıçkırıklara boğulduğum aralarda gidip çocuklarıma arılıp öpüp kokladığım bir kitap oldu çok çok çok güzeldi