Melek

Melek
@cocuksever
Acı içindeyken bile zarifsin. İçin acırken bile ümitli.
Bir süre modum..
Gülmüyor, ağlamıyor, bağırmıyor, yalvarmıyordu. Sevinçli ya da acılı hiçbir şarkı söylemiyordu. Her şeyden el çekmiş her şeyden vazgeçmişti.
Sayfa 28
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çünkü ayrılık, sadece bir insandan değil, artık içinde olmadığımız bir hikâyeden de mahrum kalmak demekti.
Sayfa 177
İkimiz de ölüyoruz, Yaşarken.
Sayfa 138
“Evrende ya yalnızız ya da değiliz. İkisi de aynı derecede korkutucu.”
Gidişatımıza yeni bir yön vermediğimiz takdirde büyük çaplı bir ekonomik ve politik çöküş muhtemel elbette.
Sayfa 218