Bade

Bade
36 kütüphaneci puanı
639 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
İnsanın belli başlı iki günahı vardır, öbürleri bunlardan çıkar: sabırsızlık ve tembellik. Sabırsız oldukları için Cennet'ten kovuldular, tembelliklerinden geri dönemiyorlar.
Reklam
Çok iyi
Yaşam düşüncenin "önünde" gidiyorsa, düşünce tık-nefes; düşünce yaşamın "önüne" geçerse de, yaşam karman çorman olur. Her iki durumda da, dilegelme yetersiz kalır: ya eksik, ya fazla...
Sayfa 9·Kitabı okudu
Yaşamadığım hiçbir şeyi yazmadım- bütün yazdıklarım, yaşadıklarımdır.
Sayfa 8·Kitabı okudu
Bütün yazılmışlardan, yalnızca, kişinin kanıyla yazdığını severim. Kanla yaz: göreceksin ki, kan, tindir. Nietzsche Zarathustra, "Okuma ve yazma üzerine"
Sayfa 8·Kitabı okudu
Kendini sorgulama sonrasındaki uyku ne tatlı olur… ne rahat, ne derin ve katıksız bir uyku uyunur.
Alıntı
Reklam