Ben aşktan daima kaçtım. Hiç sevmedim.
Belki bir eksiğim oldu. Fakat rahatım. Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde. Fakat daima ödersiniz. Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz.
Sevdiğini ya da aşığını okşarken, okşayışın kendisi ol. Öpüşürken, öpen ya da öpülen değil, öpücük ol. Egoyu tümüyle unut, onu eylemin içinde erit. Eyleme o kadar derinlemesine dal ki artık bir fail olmasın.