Seda Aydın

Seda Aydın
@cokokurseda
Kendilerini ve acılarını unutmak için, roman okumaya saldıran kimseler vardır.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan iyi doğar,doğuşta iyidir; onu toplum kötü yapar,toplum bozar…
Sayfa 81·Kitabı okudu
Edebiyat
Ne büyük acılar ne de büyük sevinçler öldürür insanları;bu yüzden bu acı ve sevinçler,küçük küçük değersiz şeylerden oluşmuş muazzam bir sisle sarılı gözükürler. Evet,işte hayat dediğin;bir sis olup olacağı! Hayat bir sistir.
Sayfa 30·Kitabı okudu

Seda Aydın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
2021 45. kitabı
Miguel de Unamuno
8.2/10 · 6bin okunma

Seda Aydın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
2021 44. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7/10 · 13,7bin okunma