Seda Aydın

Seda Aydın
@cokokurseda
Hepsi bu
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaptaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.
Sayfa 39 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Rus Edebiyatı okumuşumdur;
"Bir sürü kitap okudu ama içindeki huzursuzluk azalmak yerine daha da büyüdü."
Sayfa 55 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, 21. basım·Kitabı okudu
Çok tuhaf bir dünyada yaşıyoruz. Her şeyimiz var ama hiçbir şeyimiz yok...
Edebiyat