Akgün

Akgün
@conroyy
Özür dilerim ey yar gönül tahtıma seni sultan etmediğim için.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir adamın en mutlu anı, annesinin mutluluğundan emin olduğu andır.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Önemli olan yaşamak değil, yaşadığı süre içinde fazla şeyler yapabilmektir. Bu nedenle ben erken gitmeyi normal karşılıyorum
Ölüm
Bazen bir insan olarak, karşındaki insanın insanlıktan bunca uzaklaşmasını şaşkınlıkla izliyorsun.
“Burada ölen yalnızca benim bedenimdir, ki zaten ölümlüydü,ölecekti. Ama düşüncemi öldüremeyeceksiniz."
Sayfa 70·Kitabı okudu