Hadi bildiğin her şeyi yeniden hatırla. O cevapsız soruyu sor yeniden kendi kendine.Tanrı kötülüğe nedenmüsade ediyor? Sor ve cevap ver! Önce tanrı var mı onu söyle? Böyle bir hayatın tanrısı olabilir mi? Tanrı bizzat kendisi böyle şevkle ve zevkle doğuruyorsa, insan tanrıda neyi arıyordur? Kendi kötülüğü onaylatmak için yarattığı bir efsanenin mükemmelliği yalanına sarılıp yaşayan insan, neticede neye varmak istiyordur?