Kerem

Kerem
@cqr8
Ah, nasıldı yaşamak?
... Bir mısra daha söylesek sanki her şey düzelecek İki adım daha atmıyoruz bizi tutuyorlar Böylece bizi bir kere daha tutup kurşuna diziyorlar Zaten bizi her gün sabahtan akşama kadar kurşuna diziyorlar ...
Reklam
Belki
belki  belki biraz daha bulaşmalıydık geceye?  her sözü yıldız niyetiyle asmalıydık göğe kızıllığı yüreğimizdeki yangınlardan mı? her gidenin ardından bir kan çağlar gibi  kim tarafından vurulmuş batan güneş? çoktan yüreğime bulaşmış ayrılığı biraz sevmekle harmanlanmış,  ve biraz hüzünle.. güneş güneş yoksa senin ülkene mi batıyor? kuşlar her sene benden sana mı göç ediyor karanlık başıma çökmüş ağrılı bir duman.. sanki 7 sene bereketli geçmiş ömrümün  7 sene kuraklık dönemi gelmiş gibi yoksunluk, peşinde pişmanlıkla  ve biraz da özlemle  gelmiş bana bir gün bir gün son bulacak ayrılıklar arnavut kaldırımlı olacak belki yollar belki başımızın üstündeki gök alev alacak belki bir sada yükselecek semadan kubbelerinde altın kaplama yürüyecek.. yürüyecek.. yüzlerinde damla damla bir imanla gelecek ve elbet dirilecek.
Şiir
Hiç olmazsa unutmamak isterdim! Eski geceler, sevdiklerimle dolu odalar.. Yalnız bırakmayın beni hatıralar! Az yanımda kal, çocukluğum, Temiz yürekli uysal çocukluğum.. Ah, ümit dolu gençliğim, İlk şiirim, ilk arkadaşım, ilk sevgim.. - Doğduğum ev. Rahatlıyacak içim duysam Bir tek kapının sesini, Arıyorum aklımda bir ninni bestesini.. Böyle uzaklaşmayın benden, yaşadığım günler! Güneş! Getir bir bayram sabahını. Açılın açılın tekrar Çocuk dizlerimdeki yaralar, Hepiniz benimsiniz: Mektebim, sınıflarım, oturduğum sıralar.. Yalnız hatırlamak, hatırlamak istiyorum, Nerde kaldı sevgilim, seni ilk gördüğüm gün, Rengine doymadığım o sema, Ahengine kanmadığım ırmak. Bırakıp herşeyi nereye gidiyorum? Neler geçmişti aklımdan, Nedendi ağladığın, neydi güldüğün? Ah, nasıldı yaşamak?
... sabahına varılmaz bir geceden arda kalan bir kaç kelimeyle duygulara ket vurulmuş bir aşktan adım dahi atılmayan bir gerçekliğe savrulmuşluğumuzla kalmışız dertli bir duruş var üzerimizde uyku gibi gözlerden akıyor adeta ... olunmamış fakat ölünmüş bir hikaye var olmadan yok olmanın hikayesi aşka bir demeç yazılmış çoktan biz sadece dinlemekteyiz yine de bir adı olmalı olmalı değil mi  bir adın olmalı ... A.D
Şiir
...çünkü bu dünyada gizli mezhep bile sonun da gelip beni buldu fakat sevebileceğim bir kadın, bol para, insan yakınlığı beni hiç bulmadı. Ben de üç yıl dört ay önce acılaştım, huysuzlaştım, hiçbir şeyi beğenmez oldum; para kazanamayacağımı, insanları sevemeyeceğimi anlayınca uzaklara gittim, kimse beni bulamasın diye. Onlar da beni ciddiye aldılar, gelmediler; sadece gizli mezhebi gönderdiler.
Sayfa 83
Reklam