…“ yalnız herkes gibi olmaya hiç gerek yok.”
“ Herkes öyle olduğu halde mi?”
“ Evet, herkes öyle olduğu halde. Tek siz öyle olmayın. Zaten herkes gibi değilsiniz: Bakın, daha demin çirkin ve gülünç durumda olduğunuzu itiraf etmekten çekinmediniz. Artık kim bunun bilincinde ki? Hiç kimse. Dahası insanlar kendinde kusur bulma ihtiyacı bile duymuyorlar. Herkes gibi olmayın; tek başına kalsanız bile öyle olmayın.”