bazen yeni bir yerdeysem ve orada bir sürü insan varsa arızalanan bir bilgisayara yapıldığı gibi CTRL + ALT + DEL'e basıp programları kapatıp bilgisayarı da kapatmak gibi ellerimle kulaklarımı kapatıp inlemem gerekiyor, böylece ne yaptığımı ve ne yapmam gerektiğini hatırlayabiliyorum.
Ve ben yeni bir yerdeyken her şeyi gördüğüm için, bu bir bilgisayarın aynı anda bir sürü şey yapması ve ana işlemcisinin bloke olması ve başka şeyler düşünecek boş yer kalmaması gibi oluyor. Ve yeni bir yerdeyken orada bir sürü yeni insan oluyor ve bu daha da zor çünkü insanlar inekler, çiçekler ya da çimenler gibi değil ve seninle konuşup beklemediğin şeyler yapabiliyorlar, bu yüzden orada olan her şeyin farkında olman gerekiyor ve ayrıca olabilecek şeylerin de farkında olman gerekiyor. Ve bazen yeni bir yerdeysem ve orada bir sürü insan varsa ellerimle kulaklarımı kapatıp inlemem gerekiyor, bu tıpkı bir bilgisayar arızalandığında CTRL + ALT + DEL'e basıp programları kapatıp bilgisayarı da kapatmaya benziyor, böylece ne yaptığımı ve ne yapmam gerektiğini hatırlayabiliyorum.