İlayda

Ben birinin hiçbir şeyiyim, en çok da bu koyuyor. Ortak tek bir fotoğrafımız bile yok. Bugünlerde ben adsız bir özlemim, Yağmur yemiş bir deniz gibiyim. Attila İlhan
Reklam
“Her şeyden çok etkileniyor kalbimiz; bu yüzden de hep mutsuz bir insan oluyoruz…” Fyodor Dostoyevski
-bu dünya neden insanı tam olarak tatmin etmez? -çünkü bu dünya insanı tatmin etmek için değil; insana tatminsizliği yaşatıp asıl tatmin olacağı şeye talip olmasını sağlamak için yaratılmıştır. Hikmet Anıl Öztekin
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf
seni ilk gördüğümde,sana dilediğimce sarılmak istiyorum. sana sarıldığımda,dilediğimce "öyle kıpırdamadan kalmak" istiyorum... yanında kaldığım sürede,gitmek zorunluluğumu bilmek/hissetmek istemiyorum... dizlerine kafamı koyduğumda,saçlarımı okşamanı istiyorum... sen saçlarımı okşarken,ellerini tutmak istiyorum... ellerini tutarken,gözlerini gormek istiyorum... gözlerinde sevgiyi görmek istiyorum... gökyüzüne sabah güneşini senle doğurmak, akşam da senle batırmak istiyorum... o batırdığımız güneşin bıraktığı karanlığı, dolunayımızla aydınlatmak istiyorum... çünkü ben seni cok seviyorum...