Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.
"Tek önemli vakit vardır o da içinde bulunduğunuz andır. O an en önemli vakittir, çünkü sadece o an elimizden bir şeyler gelebilir. En önemli kişi, kiminle beraberseniz odur zira hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez ve en önemli iş iyilik yapmaktır çünkü bu insanın dünyaya gönderilmesinin tek sebebi budur."