nazly

10/10
·52 syf.··
Beğendi
·
2023 10. kitabı
·
11 saatte okudu
·
Okunma: 28 Kasım 2023 20:08
Kitap ince olduğu için çerezlik ama güzel bir aşk hikayesi beğendim arada iyi gider. Betimlemeler, iç çözümlemeler falan çok kaliteli çünkü Zweig abim.
Stefan Zweig
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202533,7bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
7/10
·77 syf.··
Beğendi
·
2023 9. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 27 Ekim 2023 20:37
Kitaptan beklentim çok fazlaydı açıkçası beklentimi karşılamadı neden okudum diye düşündüm bir süre ama yine de kötü değildi okunabilir belkide insanlığımı yitirirken'i çok büyük beğeni ile okudum bu o formatta olmadığı için böyle geldi emin değilim
Soytarı ÇiçekleriOsamu Dazai · İthaki Yayınları · 20233,819 okunma
Çokça Önyargı ile Başlayıp Hayran Kaldığım O Kitap!
8/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2023 8. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 24 Ekim 2023 22:08
Dürüst olmak gerekirse sınavı yapılacak olmasaydı okuyacağım bir kitap değildi. Çok önyargı ile yaklaştım fakat kitap bittikten sonra uzun bir süre hayranlık ile okudum sonunu. Biraz canım fazla yansada tarihi olarak bir çok olayı araştırmama yardımcı oldu onun haricinde çok kaliteli bir kitaptı. Bunu da okuyun, okutturun!
SerenadZülfü Livaneli · İnkılap Kitabevi · 2021164,2bin okunma
10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2023 6. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 29 Eylül 2023 17:23
Kitabı onlarca kez okusam sıkılmam herhalde. Ben yaşlansamda Harry'e karşı olan hislerim hep baki olacak. Kitap son zamanlarda okuduğum en güzel kitap olabilir dakikalardır ne düşünsem ifade edemiyorum kelimeler kifayetsiz kalıyor bu yüzden bu kitabı okuyun okutturun!
Oscar Wilde
Dorian Gray'in PortresiOscar Wilde · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202399,3bin okunma
9/10
·96 syf.··
Beğendi
·
2023 5. kitabı
·
33 günde okudu
·
Okunma: 09 Eylül 2023 09:49
Satranç öve öve bitirilemeyen, herkesin önerdiği, tekrar tekrar okunması önerilen kitap. Evet çok güzel çok harika ama kitabı okuduktan fazla abartıldığını düşünmeye başladım. Zweig son zamanlarda en beğendiğim yazar yanlış anlaşılmasın kitaba kötü demiyorum sadece abartıldığını düşünüyorum.
Stefan Zweig
SatrançStefan Zweig · Venedik Yayınları · 2019279,6bin okunma