ölüm döşeğindeki insanlar üzerinde bir araştırma yapılmış, ölmek üzere olan insanlar en çok yaptıklarından değil, yapamadıklarından dolayı pişmanlık duyuyorlarmış.
Küçücük pencerelerden gördüklerimiz aslında hayatı bize tanıtmaya yetmiyor tıpkı gökyüzü gibi hayata da geniş pencerelerden yüksek balkonlardan bakmak gerek.