ÖĞᖇᗴ丅ᗰᗴᑎİᑎ GÜᑎᑕᗴᔕİ

ÖĞᖇᗴ丅ᗰᗴᑎİᑎ GÜᑎᑕᗴᔕİ
Bir öğretmen hayatı denimleyen ツ ~Sözcük Koleksiyoncusu~ Kitap okumak bir sanattır; belki de yazmak kadar güç bir sanat...
Yıldızlar Ülkesinde Bir Öğretmen
Ankara
316 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir gece yarısı Kitap'tan okuduğum bir cümle beyin hüc­relerimin duvarlarını paramparça edip, kalbimin en ıssız köşelerini bile büyük bir gürültüyle sarstı; "Allah'a ve Peygam­berine ihanet etmeyin! "
Sayfa 27·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Masamın üzerinde, bir arkadaşıma yazdırdığım hat yazısı da duvara asılmayı bekliyordu; " Bu da geçer Ya Hu ! "
Sayfa 29·Kitabı okudu
/İnsan tamamlanmamış bir cümledir.
Hevesleri, beklentileri, erteledikleri, kursağında kalmış kelimeleri, kaçırılmış bakışları, gizledikleri, bitirilmemiş mektupları, susuşları ve istemsiz veda edişleriyle tamamlanmamış bir cümledir insan. . .
Sayfa 15·Kitabı okudu
İnsan işte...
İnsanlara bir şeyler anlatmaya çalışmak buharlı bir cama yazı yazmaya benziyor. Özenle yazıyorsun, apaçık belli oluyor anlattıkların. Sonra silinip gidiyor. . .
Sayfa 13·Kitabı okudu
Zaferin şekli yoktu ki. En büyük zafer vicdan rahatlığı değil miydi?
Sayfa 334·Kitabı okudu