Sen enerjini ona buna kızmakla harcarsan geriye bir şey kalmaz,işte böyle depresyona girersin.Şimdi sana düşen bir an önce hayatı affetmen.Hepimiz hata yapıyoruz.Bunlari geçmişte bırak. Kinle, öfkeyle yaşarsan hayat sana güzel şeyler vermez.Bu sefer de böyle kesersin önünü. Sen aç kollarını sarıl dünyaya, bak bakalım o zaman dünya sana neler verecek.