Siyasi mesajların da yerinde olduğu bir kitap :) sürükleyici bir anlatımı var. Okumayan varsa mutlaka okumalı. Küçükten büyüğe herkesin okuması gereken başucu kitabı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın 28. Sayfasında ''Cahit Zarifoğlu Anısına, Bir Zarif Öykü...'' diye bir başlık göreceksiniz :) ben o sayfanın arasına bir çiçek iliştirdim. Ne zaman o sayfaları açıp okusam gözyaşlarıma hakim olamadım. Kitabın kapağında resmi bulunan zarif kalbi bağrıma bastım her seferinde... Öyle gönül bağı kurdum bu kitapla :) Bu ay bende 40'lar kulübü ailesine dahil oluyorum :) okumanızı tavsiye ederim.
Dokuzuncu hariciye koğuşu mutlaka empati kurularak okunması gereken bir kitap. İnsanı sarsan bir kitap. Ben dönüp dönüp okurum. Bana edebiyat öğretmenim tavsiye etmişti lisede. İyi ki diyorum. Romanın konusuna gelince; hasta bir çocuğun ızdırabını, çocukça aşkını ve çıplak hastane duvarları gerisindeki hıçkırıklarını anlatır.
Her sayfasına ayrı yandığım bir kitap. Kendinizden birşeyler bulacağınızı ve sizinde bu kitabı seveceğinizi düşünüyorum. Beni okurken aldı götürdü... Okusanız seversiniz :)