dadi dido

"Evet. Gün ışığı herkesin malıdır. Ne diye bana yalnız geceyi veriyorlar?"
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Nedense, hayatta bir müddet beraber yürüdüğümüz insanların başına bir felaket geldiğini, herhangi bir sıkıntıya düştüklerini görünce bu belaları kendi başımız dan savmış gibi ferahlık duyar ve o zavallılara, sanki bize de gele bilecek belaları kendi üstlerine çektikleri için, alaka ve merhamet göstermek isteriz."
Sayfa 10 - İnkılap Yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat