Bu aralar okuduğum ve üst üste denk gelen çocukların acılarını konu alan kitaplardan bir kitap.
Çok akıcı, çok acıklı :( Nedir bu masumların çektiği diye diye yoruldu kalbim!
İki farklı hayat hem de bambaşka acılarla dolu aynı isimli iki hayat; Derda- Derdâ...
Paranın herşeyin önüne bu kadar geçmesini kabul edemiyorum. Aile eksikliğinin açtığı yaralarsa hayatta ki en derin imtihan. Bu yazılanlar belki de bir kurgu fakat şuan dünya da öyle şeyler duyuyoruz ki kesinlikle yaşanmıştır diyor insan.
Merhametsiz ve hayvandan daha aşağı duygularla dolu insanlardan o an temizlensin dünya, diyor insan okurken.
Sanırım uzun bir süre bu tür konuları içeren kitaplardan uzak duracağım..
A- Z detayı çok güzeldi. Az gördüğümüz çoğu şey belki de fazladan da fazladır. Görmek, hissetmek isteyene.. :)
Güzel kitap.
Belki de az, hayat ve ölüm kadardır!
Belki de, seni az tanıyorum, demek, seni kendimden çok biliyorum, demektir.
Bilmesem de, öğrenmek için her şeyi yaparım, demektir.
Belki de az, her şey demektir.
Ve belki de benim sana söyleyebileceğim tek şeydir...