Yazgısı ve hakikati olmayan bir varlık, bulanık bir varoluş, ama yaşayan bir şey, bizde her an can bulabilecek ve bizi sadece bize benzeyen tüm öteki varlıklara dönüştürebilecek bir şey tarafından doldurulmuş gibi gelen bir alan..
yalnızca kendime benzer olmaktan korkuyordum..
Kendi imgesi olarak yarattığı insanların birbirlerini yok edişlerine seyirci kalan, onların yardım isteyen çığlıklarına kulaklarını tıkayan bir tanrı'nın varlığına inanılabilir mi?