Ben bu duyguyla ne yapacağım, nasıl baş edeceğim? O benim canımı nasıl yaktıysa bende aynısını ona yaşatmak istiyorum.Acıtmak, kanatmak istiyorum yüreğinin en derin yaralarını. Göğsümün tam ortasına taş gibi oturdu bu duygu. Çıkarıp atmak istemiyorum da. Hayır o intikam duygusunun yok olmasını istemiyorum.Bu duygu yok olursa onun canını acıtamam.Yemine derim ki bu duygunun sadece onun canını acıtarak geçmesine izin vereceğim.