“Bir ruh hikayesi”
Çok sevdiğim bir yolculuk oldu, aynı zamanda da sorduladığım, yüzleştiğim.
Yolun sonunda da: Wilde'ın cümlelerine, analizlerine hayran olan bir ben:)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni çok sarstın sevgili kitap...
İnsanın, bırak ifade etmeyi düşünmeye dahi cesaret edemediği bazı şeyleri tüm çıplaklığıyla bir kağıt üzerinde okumak...çok etkileyiciydi...
Kitabın 429.sayfası;
"Üç kadın ve üç isim diye düşündüm.
Maya, Ayşe olmuştu. Mari, Semahat olmuştu. Nadia, Katharina olmuştu.
Doğdukları adları bile kullanmalarına izin verilmemişti bu üç kadının."
Sizi tanımak çok güzeldi.
İlk 100-150 sayfasında 'bu muydu herkesin öve öve bitiremediği' dedim, yalan yok. Ama devam ettikçe çok iyi anladım, herkesin ısrarını, asla bırakılmaması gereken bir kitap olduğunu. Ve bazen, gözlerime biriken damlalar yüzünden bulanık gördüğüm yazılarla devam etti hikayeniz. Dedim ya sizi tanımak çok güzeldi.