📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kitabı her ne kadar pdf olarak okumaktan hoşlanmasam da, okuduğum bu eseri tek seferde okuyup bitirdim. Dili biraz ağırdı evet ama beni çok fazla zorlamadı çünkü asıl anlatılmak isteneni ve verilmek istenen mesajları çok net bir şekilde idrak ettim. Akıcı ve anlaşılır şekilde ilerliyordu okurken sıkılmadım ama çok fazla tekrarlanan kelimeler barındırdığı için biraz yoruldum. Allah aşkı ve islam inancıyla yaşamın doğruluğunu konu edinen bir eserdi. Yazar islam hukukuyla yönetilen bir hayatın bize katacağı avantajları ve doğrulukları anlatmakta. Çoğu düşüncesine katılmakla birlikte tüm hayatımızda dini açıdan olması gereken tüm durumları açık ve naif bir dille anlatmış, hayatımızı islam hukuku ile yürütülecek olan sistemin gereksinimleri ve kurallarından bahsetmiştir. Diriliş Neslinin Amentüsü
Mavi Kuş kitabı okumaya başladığımda ilginç buldum, betimlemeler çok iyiydi. Kendimi bi an anlatılan mekanların içerisinde gibi hissettim. Olay örgüsü beni biraz yordu ama okumaya değer bir kitap olduğunu düşünüyorum. Anadoluyu ilmek ilmek işlemiş, içerisinde birden çok hüzünlü hikaye barındıran bi kitap. İlginç yanı ise kitap gerçekmiş gibi ilerlerken kurgu şeklinde olması daha sonra mahkum rolündeki kişinin gerçekten vurulmasıyla tekrar kurgudan çıkılmasıydı benim için. Bana yeşilçam filmlerindeki sıcaklığı anımsattığı için yazarın anlatış biçimini samimi buldum. O yüzden okurken keyif aldığım bir eser oldu.