“İza herkese özen gösterirdi, olur da birini unutursa asla kendinden başkası olmazdı bu.”
Sevgili İza, kendini hayatın akışına kaptırıp gerçeklikten bi’ o kadar uzaklaşan karakterimiz; bazı şeylerin sonsuza kadar sürmeyeceğini acı gerçeklerle öğreniyor. Yazarımız hayattaki yaşanmışlıklardan, başarıdan, kariyerden, güzellikten de öte ölüm olduğunu bizlere güzel bir dille göstermiş. Güzel bir son beklememenizi tavsiye ederim:) Yazardan okuduğum ilk kitabım, sevdim. #başucumdakiler
Iza'nın ŞarkısıMagda Szabo · Yapı Kredi Yayınları · 20245,5bin okunma