Yanında birinin uyuması, hiç fena değil. Artık yalnızlığa alıştım ama böylesi de insanı rahatlatıyor. Çünkü babam ansızın ortadan kaybolduğu için kendimi hep terk edilmiş hissederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Acaba kafasına takıyor mudur?"
"Neyi?"
"Eskiden bakımını üstlenmeye çalıştığımızı. Anne babası öldükten sonra, yandaki evde tek başına kalınca en azından yemek işiyle ilgilenmeye çalıştım ama bize çok bağlı gibi göründüğü halde, ne kadar zaman geçerse geçsin hâlâ 'Kageyama-san' diye hitap ediyor. 'Ben sizin ailenizden biri değilim', der gibi... Oysa kimse onun soyadını elinden almaya çalışmıyor ki."