damla

Ama ne kadar ağlasa da... Punpun şu an dünya üzerinde yapayalnızdı.
Edebiyat
Reklam
"Çünkü 'mutluluk' bir 'an' içindir. Daimi değildir."
Edebiyat
Punpun bile artık durumun farkındaydı. Böyle devam ederse, Aiko'ya verdiği sözü yerine getiremeyecekti. Bunu düşününce, Punpun ağlayacak gibi oluyordu.
Edebiyat
İnsan içinde ne yaparsa yapsın asla dolduramayacağı bir boşlukla yaşar. İnsanlar ne kadar birbirine yanaşıp birbirini kırsa da asla tamamen anlaşamayacaksa tam olarak neye inanmalı?
Edebiyat
"Yine kaçıp geldin, değil mi? Hep annem çalışıyor, sen hiç ona acımıyor musun?" "Asıl sen, elindeki o şeyle ne yapmayı planlıyorsun?" "Senin şu sarhoş kafana bunu var gücümle geçirsem acaba ne olur, diye merak ediyordum." "Hiçbir şey olmaz. Yalnızca kendi hayatının içine etmiş olursun."
Edebiyat
Reklam