Fatma

@danpungie·
·
sabitlendi
Öyle bir noktaya geldim ki yaşayamıyordum ve ölümden korksam da intihar etmemek için kendimi oyalıyordum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Önden bakıldığında gülüyor ve insanları güldürüyor olsam da aslında böylesine melankolik bir kalbi barındırıyordum.
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor.
Görünürde her zaman gülümsüyor olsam da içeride çaresiz bir mücadeleyle debeleniyordum.

Fatma

, şu anda okuyor
128 syf.
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,3bin okunma