c.

c.
@darkknightt
menento morii
“Belki de beklemek sevmenin en sessiz halidir”
Reklam
"Ama sen de şunu unutma geç adam :Bu ülkenin düzeni, senin hayalindeki özgürlükten daha ağır bastı. Ve şimdi ,benim hayatım da düzene kurban oldu."
Sayfa 118·Kitabı okudu
HAYVANI ve İNSANI BAĞLAMAK
"Bütün sorun aşağılanmaktı.Üstelik değersiz bulduğu ,nefret nefret ettiği ,işkenceci olma onursuzluğunu kişiliğine sindire bilen insanlar tarafından aşağılamak korkunç bir şeydi.Bu mesele keşke sadece acı ile ilgili olsaydı."
Sayfa 64·Kitabı okudu
'' Çok sevdiğimiz bir varlığa, hiçbir karşılık beklemeden en değerli şeyimizi verirsek, işte dünya o zaman güzel olur, onun için ağlıyorduk küçükhanım. ''
İnsan ve Duygular
Sevgi...
'' Çok değer verdiğimiz, üzerine titrediğimiz en kıymetli bir şeyi, birisine sırf onu çok sevdiğimiz için karşılıksız olarak veririz. '' 8
Kitap Alıntısı
Reklam