"Bütün sorun aşağılanmaktı.Üstelik değersiz bulduğu ,nefret nefret ettiği ,işkenceci olma onursuzluğunu kişiliğine sindire bilen insanlar tarafından aşağılamak korkunç bir şeydi.Bu mesele keşke sadece acı ile ilgili olsaydı."
'' Çok sevdiğimiz bir varlığa, hiçbir karşılık beklemeden en değerli şeyimizi verirsek, işte dünya o zaman güzel olur, onun için ağlıyorduk küçükhanım. ''