Harika. Bitti ,bu kadardı ndgödöögld.
Mükemmel yani o çetenin bir parçası gibiydim. Sürükleniyorsunuz ve sizde onlarla birlikte yoruluyorsunuz.
Öncelikle Kaz beni derinden yaraladı .Eldivenlerini hiç çıkarmamasının sebebi özellikle beni çok üzdü. Aşık olunucak bir kitap karakteri ki okuyan her kız olmuştur yüksek ihtimal.
Inej, harika bir kız. Onun yetenekleri göz kamaştırıcıydı.
Nina, ne diyimki Grisha zaten ndfmdmgödllg. Grisha olması bile başlıca harika.
Matthias, ülkesine olan bağlılığı gözünü kör ettiği için üzülüyordum ama o da yolunu buldu.
Jesper, beni baya şaşırttın adamım. Vuhuuu dedim mfkvödlgldllg hiç beklemediğim şeyler oldu.
Wylan, babasını seçemiyor insan .Pek bir beklentim yoktu Wylan'dan ama harika iş çıkardı ve babasının mektupları beni derinden yaraladı.