Kocasını özleyip özlemediğini sordum.
"Onu özlüyorum, özlemez miyim? O benim her şeyimdi. Her şeye rağmen sevdim onu. Özlemek, ölümün kötü tarafı. Ama iyi tarafı, tek adam rejimi son buldu hayatımda. Artık kimse beni durduramaz," dedi.
Bırakarak barışçıl erinçleri ve saf bir dostluğu
Özgür yüreğin ve ateşli tutkuların boğulduğu
Bu kıskanç dünyaya niçin geldi?
Niçin verdi elini değersiz kara çalıcılara?
Niçin inandı yalan sözlere ve okşayışlara?
O ki genç yaşından beri insanları bilirdi..
İntikam çar, intikam!
Kapanıyorum ayaklarına
Adil ol ve katili cezalandır
Ki onun idamı gelecek çağlara
Senin haklı yargını duyursun
Ve caniler örnek bulsun onda.