📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne garip, o gece bana sabaha karşı, bazı insanların sevmeyi bilmediğini, bunu öğrenmeleri gerektiğini ama bunun çok kolay bir şey olmadığını anlatmıştı. Geçmişinde sevmeyi bilmeyen insanlardan sevilmeyi beklediğini söyledi. Peki ya ben sevmeyi biliyor muydum, onu sevebilir miydim, geçmişte nasıl insanları sevmiştim? Bunları öğrenmek istemişti sorularında gizli gizli ve bazen de açık açık soruyordu. Çok garip geliyor. Sevdiklerimiz hep sevmekten, cinsellikten, aşktan, güvenden, bağdan ve bunların öneminden bahsederken, bir gün onları kaybedersek hangi reçeteyi almamız gerektiğini söylemezler bize. Kaybetmeyi hep tek başımıza öğreniriz, sevdiklerimiz bunu öğretmek konusunda bize hiç yanaşmazlar. Sanırım hiçbir insan unutulmayı istemez, bu yüzden sevdiğine de kaybetmenin reçetesini, o kadim sırrı hiç vermez.