Bir yazıya değil de bir resme bakar gibi okusanız yazdıklarımı diyorum... Eğilmiş kelimelerimi görseniz örneğin... Sevgiyi neden kahverenginin bu tonunda yazdığımı düşünseniz... Ancak o zaman anlar gibi olursunuz içinde 'm' harfi geçen kelimelere olan düşkünlüğümün bir çocuğun kuş denilince onu çizmesine denk olduğunu...
Yaşadıklarımı anlatamam. Yaşadıklarımla anlatabilirim ancak. Her yaşadığımı bir kelime yapar çıkarım üstüne ve sesimi duyurmaya çalışırım ki kimilerinin dua dedikleri şey de bu olsa gerek. Yaşadıklarının kelimelere sığmadığı gibi kelimeler de sığmaz ağzına...