"Bazen hayatta,hem de hiç tanımadığımız insanlarla öyle karşılaşmalar olur ki,bu insanlarla birdenbire,bir tek sözcük bile konuşmadan tek bir bakışla ilgilenmeye başlayıveririz.
"Gülmenin birçok fizyolojik faydaları da vardır.Gülmek 'küçük bir egzersiz' olarak da kabul edilir.Gerçekten de, gülünce boynunuzun,göğsünüzün,karnınızın ve diyaframın kasları çalışır.Gülerken,bedeniniz dışarıya daha çok karbondioksit atar ve daha çok endorfin üretir,ayrıca hastalıklarla savaşmamızı sağlayan akyuvarların daha çok üretilmesini sağlar.Gülmek en iyi ilaçtır."