Dilara

Dilara
@daylayraa
Yanılmanın pek kötü bir şey olduğundan dem vurup durur bazıları. Hayır efendim, insanın başına gelebilecek en büyük kötülüktür hiç yanılmamak.
Felsefe-Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birini seviyorsan gerçekten severdin verecek hiçbir şeyin yoksa bile sevgini verirdin ona.
Sayfa 187
Bilinçleninceye kadar asla başkaldırmayacaklar ama başkaldırmadıkça da bilinçlenemeyecekler
Sayfa 82
Şiş göbekler; gövdesi yağ bağlayanlar, tüyü bitmemiş yetimlerin hakkını sülük gibi emenler, sözlerimiz sizedir. Particiliği "part şişirmek" diye anlayanlara karşıyız ve hep karşı olacağız.
Sayfa 87·Kitabı okudu
"Sonradan körleşmedik, hep kördük, gören körler mi, gördüğü halde görmeyen körler."
Sayfa 320·Kitabı okudu