Birçok insan çalıştığı işi sevmez.Onlar işe yalnızca hayatlarını kazanmak zorunda oldukları için giderler.Fakat işe karşı duyulan tatminsizlik sizin günlük stres seviyenizi arttırır.Niçin işinize karşı olumlu bir tutum takınmayasınız ve üzerinizdeki baskıyı olumlu enerjiye dönüştürmeyesiniz?