İç sesler çok güzel verilmiş, bir süre sonra kendi kendime konuşmaya başladığımı, ya da daha çok bunun farkına vardığımı hissettim, Nerminin de iç sesi verilmesi çok iyi olurdu. Kenan’ın bu kadar git gellerine karşı onun da nasıl bir savaş verdiğini bilmek isterdim. Duyguların akışı, her şey çok güzel, birlikte yaşayıp hissediyoruz olayları, mekanları ve dönem hakkında bilgi edinmek de güzeldi ayrıca. Sonu da okuyucuya yine duygusal açıdan son darbeyi indiren türden. Kesinlikle okunmalı, okuyana çok şey katacağı kesin.