“Dünya kurulduğunda haksızlık bi tutamdı ama her yeni kuşak ,ne önemi olur ki diye düşünerek biraz biraz üstüne ekledi,görün bakın şimdi ne durumdayız”
Pascal “ Başımıza ne geliyorsa bir odada tek başımıza oturmayı beceremediğimizdendir”der.İnsanların arasına karışmak maliyetlidir.Temas kurduğumuz kimileri farkında olmadan içimize bazı olumsuz duygular salar.Beklentiler , doyumsuzluklar , kibir …